"Hangsúlyozta a miniszter úr, hogy hivatalbalépése alkalmával az autót és a vasutat egymással szembenállóknak találta. Nagy szégyen, hogy ez így volt, de jól méltóztatott mondani, tényleg így volt, holott a két érdeknek sohasem lett volna szabad egymással szembe kerülnie. Nem lehet külön vasutasérdek, nem lehet külön autósérdek, csak egy mindkettő felett álló közérdek lehet és mind a speciális autós-, mind a speciális vasutasérdekeket annak feltétlenül mindenkor 'alá kellett volna rendelni." (1933. május 24. Malasits Géza képviselő)
Remélhetőleg - így nyolcvan év után - a ma hivatalba lépő miniszter végre elkezdi feloldani az ellentétet. Kicsit aggaszt, hogy a nyolc minisztérium kompetencia-listájában egyiknél sem találtam a közlekedés szót (van infrastruktúra, meg jövő, meg sokminden más). Meglátjuk, tart-e még az útlobbi ereje, Lesz-e a vasútból valami, vagy marad veszteségfelhalmozási csomópont?
Patti Smith: Because the Night
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.